Pages

Monday, January 10, 2011

weee~

salam semue..jom2 bace entry nie...macm wawa k merepek jer..hahahaha..lpas bce tu rjen2 lah tgglkn c0mment korng!

pda satu pagi yng indah...batisha n fwe2 dye bersiap2 nk g pertndgn tilawah al-quran kart sekolah laen..mse bekump0l tu..peh..semue la berkobar2 an..tko0t mng..tko0t kalh...semue la ada...then bile cikgu2 semue2 dah siap..bawak la bdk2 yng pegi pertndgn nie kn...si batisha nie mso0k hafazan..kat dalm kte tak2 habis dgn menghafal..tko0t lupe la kn..hahaha..bile dah sampi kart skola tu si batisha nie mlu+penakot sikit kan orngnye..so,dye asyk lah berkepit ngn kawn dye..padahl kawan dye nie nk pg kart tempat berzanji..dah tu nk buwat cmne kan..terpakse lah yng batisha nie pg kart tempat hafazan tu sorng2 dgn tko0t nye..haha..mase kart tempat nk tggu giliran kne panggil tu opcoz lah kn rmi bdak dri skola laen...ddk diam2 jer lah kart situ..walaup0n batisha nie ada bdak yng dye knl..dye ddk jer..tah knp tah dye..ngeh2...tak lame lpas tu nme batisha kne panggl..rupe2nye dye kne ddk luo surau..bc0z lpas nie turn dye...tko0t!tko0t!..mse dye tggu gilirn tu rmi bdk leleki skola tu lalu lalang dpn dye..tbe2 ada bdak jtoh tngge..nk ktwe ta bek pulak kn..tahan jer lah...:)..n then turn batisha pulak..batisha jwb dgn lncarnye..wee~laps abes tu..dye pgi jaln sorng2 crik tmpat bdk berznji..n kat belakng dye ada bdak yng jt0h tgge tu ikot dye..dye tko0t giler..nk taw tak knpe bdak ue ikot dye..bcoz bdak tu nk usha dye..hahaha..kat mne dye ad..msti bdak tu ada..

bile ptg kart skola agame..bdak tu asyk tgok dye jer,,mntg2 kelas sebelah jer..boleh la tgok2 kn..huu..tak lme tu dyorng cpl atas pertolong kawan dyorng..dyorng nie nk bg no tep0n pon paki posmen taw termsok lah nk taw burfday mseng..hahaha..terjeri2..tak p0n dyorng tules apa yng dyorng nk ckap kat kertas then kuarkn kart tngkp..lawak kn..ngeh2..dyorng nie mase tu daja 6...yng batisha dpat 4a1b..mnekale yng pakwe batisha nie dpt 2a3b jer..mse f0m one..batisha skola kart tmpat laen..jaoh dri pakwe dye..soo..kire dyorng terptos hbgn lah..p bile btsha balik batisa taw pakwe dye gne maxs...dye p0n beli no mxs semate2 taw..sejati bt0l kn..huu..p dyorng still cntc lgi la...tibe2 mse aher taon f0m 1 tu cyorng clsh mcm tu jer tnpa sebb musabh..sedih taw..mle2 dy0rng nie brrmus0h jugak...but lelame dah jdu fwen la...mse f0m 4 batisha skola kat tempt ex dye but ex dye dpt pndah tmpat len....dyorng skrng hepie ngn khdpn memsng...

ok!wawa merepek kn???hahahaha

p/s:bg fwen2 wawa mse skola rndah..msti korng ingt kn nie cte cnte sape??hahahaha

2 comments:

  1. sayang feerdaus saya!!!January 10, 2011 at 3:58 AM

    haahahah...saya ingat kawan!!!
    HOHO...terima kasih kerana anda telah mengingatkan saya tentang cerita ini...sungguh kelakar dan bahagia..bhahaha..
    kirim salam buat pkwe batisha tu ea...
    saya rindu dia...bhahaha...
    a.k.a adik ipar saya...!!!
    ngee~

    ReplyDelete
  2. huhuhu..baek kakak..nnti kalw ada cntc si batisha..wawa sroh dye smpaikn ea..hee

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik