Pages

Tuesday, March 22, 2011

fLu!

salm semua dan selamat sejahtera..
ha..mlm ni wawa menyempatkn diri wawa untok update blog ni..
lpas stress buat PRINSIP PERAKAUNAN yng tak balace2 dari tadi..blh nk mngis wawa..
last2 tadi wawa mc8 sam azie..rupenye dye p0n tak blnce jugak..hahah..klwtak bru wawa nk c0py esok..
disebabkn azie p0n tak siap jugak..ktorng p0n ap lagi bercadang nk dtg skolah AWAl pada esok hari untok menyiapkn pa..tape2..kite kna berkorban kan..

ha..ok sekarng tgah musim ujan kan??actlly..sebnarnye wawa disrng demam masa last day wawa dekat kem easymath ue..wawa ingt kan dah baek lah kan..sbb dah tak rase pns bdan lagi..
aleh2 rupe2ny wawa diserang FLU....
OMG!
wawa ta mao kne flu lah..wawa tak suke sebb nnti tem nie lah wawa akn buawak ke mnae jer sapu tgn wawa yng ada kt uma nie..almakl0m lah..klaw dah kena flu..patng bau yng wangi sikit..bau yng aneh2 sikit..c0mpem wawa akn bersin..



maap miza*bdak sebelah saya dalm kelas..
tibe2 td wawa tgok dy p0n nk kne flu..adakah miza berjngkit wawa??
kalw jawapannya ya..wawa mntak maap sesgt ok kat miza..


sorry miza..
ha..tadi p0n wawa ken tegor same itu bdak yng brnama rad..
ad kr pt0t dye g tnye npe wawa bawak sapu tgn ke hulu hilir..
wawa dgn bgge nyer jawab yng wawa diserng flu..hahahahha
ok2..

wawa h0pe wawa sihat dgn cepatnye..wawa ta mao kne flu lagi kerana ianya sgt menyeksakn diri wawa ok!


lastly..wawa mao wish..

g0od luck tok all student yng nk amek reslt SPM tu.,
expcly my brother..
h0pe he get flying colours reslt..
:)
the best u all semua..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik