Pages

Sunday, March 13, 2011

g0tong r0yong kemas kawasan rumah bersame famly

salam dan selamat malam semua..ha..jgn terkejot wawa update blog memlm gini...sebenanye td..ada kawan wawa dtg uma online..dyorng blik..wawa lah pulak online kan..hahha..ari nie p0n agak bz jer td..pg..wawa g buat omwork prinsip akaun..ptg g uma mak sedara wawa..ank dye yng angah tunag..siyes mse pgi tu wawa tengah kelaparan..amik kaw..tem dah mkn kt sane..mmg byak lah wawa mkn kan..blik uma wawa mkn lagi nasi..hak3...tape2..hari nie hari untuk wawa gemokkn dri wawa walup0n dah gemok kn???hee

ha!!ok2..jom kembali dgn tjok asal..ptg tdi siyes wawa agak penat lah kn..wawa t0l0ng my mum n dad bersihkn kawasn luar rumah..wawa seronok sesgt..kawasn bawah p0kok rmbtn tu dah lapng..boleh larh dok gosip2 kat situ nnti..hahhaha..terok punye orng..:)..to my lovly sis miss norzawani nnti blik uma tenggar0h jgn terkejot taw..hak3..ha..kakak tu nk g jejlnole2 adeq kne ada taw..wajib...ha..klw tade jgn msok uma..tdo luar jer nnti..hahha

ok la korng jom tgok pic yng wawa sempat snap ptg td mase kemas kawasan luar rumah..

see,,wawa snap pic ayah snyap2 taw..maap ayah..huhu

ha...nie abang wawa..men masge jer taw..hee
mse nie dye tgah tggu membe dye amek..nk g j0m heboh..
muke dye lagi kn..buat keje tank..sebok nk amek pic...
this is my mum larh..:)
akak..akak..nnti kite ptg2 gosip2 kat sini ea..
amek angn kat luar..huhuhu
akak..kalw kaw perasan..dah tade kn p0kok yng menyemak tu??huhuhu
pnt taw mk ngn ayh tebas tdi..:)
hasil kerja keras tdi...
it's end..hahahha

ok korn..nnti wawa ada mase wawa update lgi ok..
sayunk korng..

4 comments:

  1. dah lapang!!!!
    huah!!!
    nak balek uma!!!!nak!!!!
    adek2..ade lg satu tmpt yug aku nak kemas beriye...bilek kite...haha~mcm nak kuarkan meje dlm bilek tu~semak tahap xbole blah...barang akak yg kat cni ade lg selori...omg!
    uma kulai p0n xmuat...uma kluang jdk stor bole???
    rindu nak balek uma!!!!!!!!!!!!!!
    sangat!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahha...tu larh uma dah lapang..alaaaa..nnti aq nk stdy kat mne??kaw blikn meja stdy untok adeq lah nnti ea??ksian adeq taw..:(
    buku2 adeq semue dah dlm box...yng kat meja tu jer tataw nk kmas cne..tggu kaw blik..adeq mcm nk ceraikn bilik tu tp tak rti..barang2 kaw tu sedekah ktuma ank yatim jer lah..dpt pahala..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha~gile ko...aku xtaw almari mane plak roboh aku kejekan pasni...gile3~brg2 burok ko tu sedekah kat org...brg aku,akiu da byk sedekah...nti aku crk ag mane yg aku nak sdekah...huhu~tension tol ngan brg2~emm~

    ReplyDelete
  4. hahaha..mne boleh..aq sayunk lah same barng2 aq..kaw pikir kaw sorng jer sayunk..huhuhu
    almari baju kt bilik awie tu p0n dah pnoh..bju kaw tu nk sumbat mne lah kn...grrrr..

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik