Pages

Tuesday, April 26, 2011

j-r0bik???

selamat malam semua...tinggl lagi berapa mnt jer kan lagi nk 27 APRIL 2011..wah!!!itu lah tarikh yng wawa nanti-nanti kan..sebelom wawa cerita panajng..wawa mao m0hon sorry samee u all bc0z dah lame kan wawa tak updte ini belog...almakl0m lah..wawa tersgt bz lah ..bdn nie terase teramat...amat penat..rehat p0n mcm ta cukup taw..hee..tp nk buat cne kan..dah kte student!s0, kenelah korbankan tenaga + masa tu unt0k kejayaan yng akn dtg..eh2..dah mcm apkan wawa bebel..

ok!!kalaw boleh kat kat sek0lah tu wawa tank msok kelas sendri taw..klaw ms0k kelas siyes rse mcm minda tak berkembg jer kan..lagi2 tem tengh hari...ta mao msok kelas..panas yng teramat giler!!!!disebabkn geng2 wawa kt kelas ue kw buat s0methng ikot ktorng jer kan...kt0rng ap lagi.tem ckg tak msok ktorng reramai kuar kelas d0k kat p0ndok depan kelas tu..amek angn+udara segar...korng agak2 ap bende laen yng ktorng akn buat kt p0nd0k tu????ce teka..ce teka...ad sesape dpt jwab??alamak!!nk tggu jwapn u all lmbt sgt larh..berjanggut dah taw wawa tggu nie!huhu..meh larh wawa bgtaw korng..ktorng kt p0ndok tu akan menjalankan misi ktorng iaitu makan coklat ch0ki2...korng taw tak c0klat tu???alaaaa..coklat yng sp0sen sebtg tu..murah jer kan...huhuhuhu

korng!korang!mesti korng tertnya2 kan kenapa wawa punye entry kali ini bertajok j-r0bik..kan?kan?kan?ha...meh wawa bgtaw korng..wawa tdi berJ-r0bik taw tem pj...yuhuuuu..wawa buat j-r0bik tu malu2 gitu...sampi tcer lia kenekan wawa...uwaaaaa..eh2 tcer!tapi tcer dn't wrry ok!!saya tak nges lah tcer...cuma darah gemuruh saya dtg jer mse j-r0bik tu stat..malah teknikal sikit lah tcer...tpi..saya buat ok kan dah akhr2 tu??laju tak saya buat tcer??tcer p0n kalah kan..hahahha..but..tcer ta dpt larh nk berJ-r0bik sebelah saya tdi..melepas lah tcer..kuang2...ha!!!nnti arie kmis ni saya nk p0c02 pulak lah tcer..boleh tak agak2 tcer ajar..tak p0n sr0h jer fikri ajar mcm tdi..hiihihi..

papep0n tcer..ser0nok taw tdi pj..
mkl0mlah dah dekat sblan lebih kan tcer bz..ta pj ktorng...
bdn ank mrd tcer semue dah tak shat taw!
be ware!!!!
huhuhuhu

ok u all..
wawa mao tdo0 dlulah...
tata
=)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik