Pages

Wednesday, April 6, 2011

uwaAAaaaaa..bdak 4c kena pindah kElas

salam semua..dah lama kan wawa tak update blog nie..ok2..n0w wawa mao update ini blog yang dah bersawang giler2..huhu..

ha..u all..meh2..wawa nk st0ry nie..wawa sebagi salah seorng warga 4C smkta..
wawa sedih sesgt k0rt kelas kitorng semua kne pindah sebelah bengkel kh..
fine..
walaup0n tmpat tu berbumbung..tapi..ktorng blajar dlm keadaan yng agak kurang selesa..
cikgu!!!tol0ng lah ktorng..kt0rng tak boleh nk dpt tngkp apa yng ckg ajar kat depan tadi..mnae taknye..whiteb0ard takde..lagi2 tadi time MATH...0mg!susah giler ktorng nk faham apa ckg ajar..
rase nk mengs p0n ada taw..
:(

actully sebenanaya ktorng tak kesah p0n kne pndah kelas..tapi ktorng tak brape selasa dgn keadaan mcm tu lah ckg..

u all nk taw knp ktorng kna pndah kelas???
ktorng kena pndah kelas bc0z blok B dah tak boleh di diami 0leh2 mane manusia..
kerana blok tersebut dah retak n mennti mase jer nk r0b0h..
kesian kan ktorng..s0 sad

meh wawa tnj0k pic keadaan kelas wawa yng terbaru


see..ktorng punye buku p0n dah pnoh satu mja tu taw..hahahha

ok lah..nnti ada mase wawa story2 lgi ok!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik