Pages

Thursday, September 15, 2011

apa ni ??





wawa datng lagi ,,tetba pulak rase nak update dua kali..huhu


ikan keli

 ikan kerapu
ikan merah 

apa2 je ikan yang besar2 ala2 ikan kat tas tu ,,,

ade yng tertnye tak npe wawa letak pic tuh ??
ok ,,meh wawa habak !
wawa letak sebab

SAYA TAK MAKAN IKAN BESAR2 !
full stop !
saya tak kesah org nak ckp saya apa,,yang penting SAYA TAK MAKAN ikan besar2,,
buah atie bebel bagai nak rak p0n ,,smpai boleh tggl tlga dgar ,,
apa wawa kesah !!!
hahaha
,,,
:)

4 comments:

  1. i plak tak makan ikan kecik2 and ikan air tawar/sungai... ikan besar/laut terbaik.. yg lain, mmg xpandai --'

    http://ohmylensa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ha..npe tak mkn ikn kecik2???ni mesti kesian tgok ikan tu,,,hee~

    ReplyDelete
  3. samelah kte...
    taleyh nk telan rsenya lg2 kalo da tgk yg hdup tuh...
    ikan sungai pon kte ta mkn jgk...hehe

    ReplyDelete
  4. btol lah ,,kene pksa cmne pon ,,same je,,hee

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik