Pages

Saturday, October 29, 2011

alhamdulillah


yea!!wawa muncul lagi..rindu untuk menekan keybord lappy ni,,

esok sekolah dah bermula.,rutin harian saya pon seperti biasa, .jgn harap saya nak ngadap lappy minggu depan .tunggu lh hujung minggu ok .maklom saje lah naik ni semuae subjek killer.saya nak buat yang terbaik untok exam ni ,tak nak hampakan mak ayah .mereka berharap pd saya.so ,saya akan cuba sedaya upaya untuk mendaptkan reslt yg ok ,taknak kecewakan mereka ,mak ayah dah byk sgt berkorban untuk dri saya ni .

Follow [ i l o v e p i n k . me ] for more pink photos ♥

oh yea .wawa bersyukur sangat dalam minggu cuti ni saya dpt selesaikan masalah saya wif a***.ok !mula2 tkot jugak nak stat mesej mamat tu .saya berani kan diri jugak ,saya tak nak dgr org cakap cya tak cuba untuk selesaikan masalh saya ,cukup sekali saya dgr ,pedih ati bila dgr semua tu .akhrnya semua tu dah selesai.percaya tak percaya dalam satu hari je masalh boleh selesai ,bersyukur sangat2 ,rasa mcm nak ngs ada masa tu .ok !pape tu wawa doakan yng terbaik untuk diri anda.
Follow [ i l o v e p i n k . me ] for more pink photos ♥

ha!ade sesape perasan perubahan blog wawa??yea ,mybe makin serabot kot pada pndangan mata kasar,tapi wawa seronok sebb blog saya dah tak memekak macam dulu lagi ..saya suke blog kesyangan ni sunyi sepi ..ok lah u all ..selamat bersekolah semula dan good luck yea for exam..:)

1 comment:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik