Pages

Tuesday, October 25, 2011

study Gr0up

hai semua,,wawa kembali mengupdate blog lagi..

comel tak kami semua?haha..perasan!
actually semalam kami pergi tenggaroh 6 tok siapkan kerja kursus PA mereka
wawa hnye bntu mane yang boleh je memndangkan wawa punye dah siap,,
yelah semua nertungkus lumus siapkan sebab naik cuti dah kene hantar
selepas penat dgn imbgn duga tak imbang,
sementara tggu abg saya amek,,
ktorng pon snap2 pic kami yng kiut miut gitu,,
jom tgok!

nampak sgt ka pic ini diedit..haha

wawa wif fatin najihah

winkwink,,pasti akan merindui semue ini bila dah abis skolah nnti

fren 4ever lah syg!

kami berlima<3<3
and the last

ok fine!mls nak rotate kan dye!haha
wawa sayng korng semua,,
lebiu u all
<3

saya terhepie sgt hari ni,,org yng sy syg dh blik
rindu awak!

1 comment:

  1. ai...berlima jew kewh???????????????????????????????????????

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik