Pages

Thursday, November 17, 2011

siapa doktor cinta??

buat akak2 dan abang2 yng sedang bertaruh dengan SPM ,.semoga dpt ap yg korng nak ,.


oh yea ..ada tak sesape yang boleh berkongsi pendapat atau pandangan korang. .
perkara ni tidak melibatkan diri sesiapa ok . ,

macam ni ok!ada smone tu dah bercplE wif  pasangan nya , .mereka sangat bahagia gitu ,.but salah sorng ni rasa perasaan tu tak  hadir pon dalam hati dye ,dye tak tau nak buat ap sebb lagi sorng syg sesgt6 ,,syg smpai mati lah gitu ,uhuks!  dalam masa yang sama , .yag rase perasaan sayang tu takde dye sering mnges kegmbiraan  bila slh sorng tu buat dye bahagia , .sebab dye rasa dye dah tipu cpl dye tu , .bila cpl dya buat sesuatu yang dya tak suke , .dye akan menges , .cmne tu ek , .korng rasa sebenarnya dye syg ke tak ? ?

thnks sebab berkongsi..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik