Pages

Sunday, December 4, 2011

b0yz + cinta ?

sebelom korang  meneruskan  baca untuk post kali ni ,.
wawa nak bagitau ianya adalah post yg agak jiwang skit kot ,.
bagi sesiapa yang tak berapa nak suka boleh cept2 keluar atau tak perlu baca kot post ni
maaf kalau kasar bahasa wawa.

  • boyz tak kan lepaskan gadis kesayangannya dengan sesuka hati ,.sekiranya boyz buat mcm ni itu maknanya si dia tidak menyayangi dan mencintai gulrz tu lagi ,.
  • hanya terdapat satu sebab kenapa boyz membuat keputusan untuk memtuskan hubungan dengan gurlz ,.semuanya kerana sudah tiada cinta dalam hati boyz tersebut ,.jika ianya berlaku dlm dri korang ,.korang cubalah untuk melupakan kisah cinta korang bersama ,mulakan yang baru ,.
  • jangan sesekali bebani boyfren kesyangn korang dengan kisah2 sedih yang pernah dialaminya ,.segala yang dilalui oleh korng berdua adalh yag terbaik untuk hari ini ,.
  • jangan sesekali persoalkan cinta lama boyfrEn korang ,,membanding2kan u all wif kekasih lame nya ,.
  • be str0ng and if s0mething if unacceptable ,do not accept it and speak up!
  • korang jangan risau sangat ok kalau boyfren kesayngn tak menelefon korng satu hari ,.mugkin ketika itu si dia bersama rakan2nya yang lain ,.beriadah ,.
  • korang kena lah percaya deng BF sendiri  ,.jangan menuduh si dia dengan tuduhan yang melulu ,.
  • janagn jatuh cinta dngan b0yyz yang sudah berpunya ,.
  • boyz akan berikan sepenoh perhatian dan berkongsi apa saje yg dia ada untuk gurlz kesyangn ,

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik